FANDOM

Freidrich Villinutikus
Villinutikus
Persondata
Født: 1800
Hausenstein by
Død: 1879 (79 år)
Tiraspol
Nasjonalitet: Transnistriana1900-1961 Transnistriana
Parti: Det Kongelege Bondelauget
Ektefelle: Dimitrijeva Sylfestdottir Villinutikus
Transnistrianas fyrste valde statsminister
Periode: 1840–1875
Etterfølger: Sergeij Kulonovitsj

Freidrich Hermannson Villinutikus (født 1800, død 1879) var den fyrste statsministaren Transnistriana, han var statsministar under kong Alexandr II.

Statsministar Rediger

Villinutikus var den fyrste statsministaren i Transnistriana, han til tilhøyrde og var med å skipa Det kongelege bondelauget, ein forløypar til Det Nasjonale Bondeparti. Hans regjering var samansett av flest medlemer i Det kongelege Bondelauget men to ministrar var medlemar av Det kongelege arbeidarlaug, arbeidsministaren og politiministaren.

Villitrynsanda

Villinutikus (t. venstre.) saman med Marskalk Alexandr von Trynseldt og Kanslar Georg Anda

Villinutikus samarbeida tett saman med sine partifeller, Marskalk Alexandr von Trynseldt og Kanslar Georg Anda og desse vert kalla bondefedrene, sidan dei skipa Det kongelege bondelauget. Von Trynseldt var forsvarsministar i alle Villinutikus-regjeringane. Georg Anda var kanslar i Fyretinget, no kalla bondetingspresident.

Familie Rediger

Freidrich Hermannson Villinutikus var gift med Dimitrijeva Sylfestdottir Villinutikus. De hadde seks barn. Villinutikus var sønn av Hermann Villinutikus og Paolina Villinutikus. Han ligger gravlagd i Tiraspol på St. Benjamins kyrkjegard.